Baza znanja: Kyocera javno
Možnosti skeniranja na novejših Kyocera multifunkcijskih napravah
Posted by Marko Lipovec (Import) on 19 July 2011 08:36 AM
Možnosti skeniranja na novejših Kyocera multifunkcijskih napravah:


Slovenska navodila za FS-1128 si lahko presnamete z našega FTP strežnika (~18MB):
ftp://ftp.xenon-forte.si/KyoceraMita/Navodila/FS-1128_slo.pdf

________________________________________

Navodila za nastavitev skeniranja na osebni računalnik, se delijo na tri (podobne) dele:

1. Skeniranje na Windows 7: http://podpora.xenon-forte.si/index.php?option=com_content&task=view&id=146&Itemid=111
2. Skeniranje na Windows Vista: http://podpora.xenon-forte.si/index.php?option=com_content&task=view&id=121&Itemid=135
3. Skeniranje na Windows XP: http://podpora.xenon-forte.si/index.php?option=com_content&task=view&id=38&Itemid=62

________________________________________
Na Windows Vista in Windows 7 lahko uporabljate tudi Microsftovo funkcijo WSD scan (podobno kot TWAIN preko lokalnega omrežja):
http://podpora.xenon-forte.si/index.php?option=com_content&task=view&id=150&Itemid=111

________________________________________

Če uporabljate Lotus Domino ali Microsoft Exchange je verjetno zelo uporabna funkcija skeniranja direktno v uporabnikov poštni predal s pomočjo LDAP:
http://podpora.xenon-forte.si/index.php?option=com_content&task=view&id=109&Itemid=99 (Zadnjih šest slik na strani. Ostale so za starejše naprave)

________________________________________

Za skeniranje na FTP in klasičen mail je postopek standarden, pogoj pa so pravilno skonfigurirane TCP/IP nastavitve (posebno DNS in SMTP strežnik za pošiljanje pošte)

________________________________________

Večino nastvitev se nastavlja preko napravi vgrajenega spletnega vmesnika (http://IP_NASLOV ). Password za dostop je “admin00”.
Kompletna navodila za spletni vmesnik so na: ftp://ftp.xenon-forte.si/KyoceraMita/Navodila/Command_Center_OG_(ENG).pdf

________________________________________

Če naletite na težave pri skeniranju, vam naprava na displeju napiše “Send error” in številko napake. Opisi napak in kako jih odpraviti pa so opisani na spodnjih straneh:

• Skeniranje na računalnik: http://podpora.xenon-forte.si/index.php?option=com_content&task=view&id=97&Itemid=159
• Skeniranje na mail: http://podpora.xenon-forte.si/index.php?option=com_content&task=view&id=149&Itemid=157
• Skeniranje na FTP: http://podpora.xenon-forte.si/index.php?option=com_content&task=view&id=148&Itemid=1

(4 vote(s))
This article was helpful
This article was not helpful

Comments (0)
Post a new comment
 
 
Full Name:
Email:
Comments:
CAPTCHA Verification 
 
Please enter the text you see in the image into the textbox below. This is required to prevent automated registrations and form submissions.

Help Desk Software by Kayako servis.xenon-forte.si/index.php?