Frequently Asked Question
Kaj povzroča težave pri skeniranju na Microsoft 365?
Last Updated 4 days ago
Po nadgradnji varnostnih protokolov na MS Office 365 prihaja do težav pri skeniranju na Office 365. Po novem Office 365 podpira samo TLS1.2 zato morata biti TLS1.0 in TLS1.1 ugasnjena. Več v prilogi.
Administrator mora za vaš MS račun omogočiti Autenticated SMTP.
Za SMTP pošiljanje potrebujete posebno geslo (application password). To si nastavite po sledečem postopku:
Več o nastavitvah piše na:
https://learn.microsoft.com/en-us/exchange/mail-flow-best-practices/how-to-set-up-a-multifunction-device-or-application-to-send-email-using-microsoft-365-or-office-365
Administrator mora za vaš MS račun omogočiti Autenticated SMTP.
Za SMTP pošiljanje potrebujete posebno geslo (application password). To si nastavite po sledečem postopku:
- Prijavite se v Outlook na internetu (OWA)
- Desno zgoraj izberete krogec z vašimi začetnicami
- Kliknete na View account
- Kliknete na Security info
- Kliknete na Add sign-in metod, in izberete App password
- Vpišete ime naprave
- Geslo ki ga dobite vpišete v napravo
Več o nastavitvah piše na:
https://learn.microsoft.com/en-us/exchange/mail-flow-best-practices/how-to-set-up-a-multifunction-device-or-application-to-send-email-using-microsoft-365-or-office-365